کارشناسی تخصصی هیوندای توسان در محل

کارشناسی تخصصی هیوندای توسان در محل

کارشناسی توسان در محل

هیوندایی توسان (Hyundai Tucson) که در واقع برادر کوچکتر هیوندای سانتافه به حساب می‌آید که از سال ۲۰۰۴ تا کنون تولید و در چند تیپ مختلف به بازار عرضه شده است. نخستین نسل هیوندای توسان در سال ۲۰۰۴ معرفی شد که مجهز یه یک موتور ۲۷۰۰ سی سی بود و پس از ۶ سال نسل دوم توسان با تغییرات مثبت بسیاری از لحاظ فنی بود که مهم ترین قسمت آن تعویض موتور قبلی با یک موتور ۲۴۰۰ سی سی بود.  سال ۲۰۱۷ نسل سوم توسان معرفی شد. هیوندای توسان نسل سوم دارای موتوری ۲۰۰۰ سی سی است که قادر به تولید ۱۶۴ اسب بخار نیرو و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور است و ۰ تا ۱۰۰ آن ۱۱.۵ ثانیه است. هیوندای توسان با دو نوع سیستم تعلیق یعنی تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در بازار ایران عرضه شد که به دلیل عدم استقبال از نمونه تک دیفرانسیل، عرضه این مدل بسیار محدود شد. هیوندای توسان همیشه جزء خودروهای نیمه لوکس و البته مدرن شناخته شده است، همین موضوع باعث شده که کارشناسی این خودروها یک فرآیند تخصصی بشمار رود. مجموعه الوچک نیز با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از مدل‌ها و تیپ‌های هیوندای توسان در ایران، این امکان را برای خریداران این خودروهای کره‌ای فراهم ساخته است تا با استفاده از خدمات تخصصی کارشناسی خودرو در محل بتوانند خرید مطمئن‌تری تجربه کنند.

کارشناسی فنی و دیاگ هیوندای توسان 

اولین و قطعا مهم‌ترین مرحله کارشناسی خودروهای هیوندای توسان، تست دیاگ است. دیاگ هیوندای توسان این امکان را فراهم می‌سازد که اطلاعات سنسورهای ECU یا همان کامپیوتر خودرو را برای کارشناس خودرو به نمایش دربیاید. سپس کارشناس می‌تواند با بهره‌گیری از داده‌های ECU تمام مشکلات فنی و البته کارکرد واقعی خودروهای هیوندای توسان را تعیین کند. همانطور که می‌دانید امروزه بسیاری از سودجویان و دلالان بازار خودرو با کم کردن کیلومتر شمار اتومبیل‌ها، به نحوی سعی می‌کنند که آن‌ها را با قیمت بیشتری نسبت به ارزش واقعی بفروشند؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که قبل از خرید هر مدل از خودروهای هیوندای توسان ، حتما از کارشناس برای بررسی وضعیت کارکرد خودرو کمک بگیرید. در نظر بگیریم که وضعیت فنی سیستم‌های خودرو یک معیار بسیار مهم در قیمت‌گذاری هیوندای توسان آن‌ها است. از همین رو برای تعیین قیمت خودروهای هیوندای توسان باید تمام سنسورهای اصلی ECU بررسی شود. اگر در تست دیاگ خطایی مشاهده شود، کارشناس توسان وظیفه دارد آن را به خریدار و فروشنده اعلام کند. بسیاری از اررورهای اعلام شده از سوی دستگاه دیاگ، ممکن است باعث ایجاد هزینه‌های هنگفت تعمیرگاهی برای خریدار خودرو شوند. همچنین دستگاه‌های دیاگ مدرن استفاده شده توسط کارشناسان مجموعه الوچک، قادر هستند موضوعاتی مثل باز شدن ایربگ یا کالیبره نبودن سنسور 360 درجه ماشین‌های هیوندای را مورد بررسی قرار دهند.

کارشناسی توسان

تست رنگ و وضعیت بدنه خودروهای هیوندای توسان

همانطور که می‌دانید هرگونه رنگ شدگی بدنه یا آسیب‌های سطحی مثل خط و خش‌های رنگ و حتی آثار صافکاری بدون رنگ، می‌تواند بر قیمت نهایی خودروی هیوندای توسان تاثیرگذار باشد. به همین دلیل پس از تست دیاگ، بدنه خودرو حتما باید بررسی شود. تشخیص صافکاری و نقاشی مجدد بدنه خودرو با بهره‌گیری از دستگاه‌های تشخیص رنگ تخصصی انجام می‌شود. کارشناس خودرو الوچک با در نظر گرفتن سگمنت خودرو تمام نقاط بدنه آن را با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ مورد آنالیز قرار می‌دهد و گزارشی کامل از وضعیت سلامت ظاهری و بدنه خودرو به خریدار یا همان سفارش دهنده سرویس کارشناسی ارائه می‌دهد.

کارشناسی توسان

بررسی آپشن‌های هیوندای توسان

پس از بررسی اطلاعات دیاگ و وضعیت بدنه خودروهای هیوندای توسان، در نهایت کارشناس خودرو الوچک اصالت آپشن‌های این اتومبیل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند؛ زیرا هیوندای توسان در سال‌های متفاوت معمولا در طیف گسترده‌ای از امکانات و تجهیزات رفاهی عرضه می‌شوند. در نظر بگیرید که اصالت آپشن‌ها یک امر بسیار مهم در قیمت‌گذاری خودروهای هیوندای توسان است. بر اساس شاخص‌ها و معیارهای قیمت‌گذاری در بازار، امکانات و تجهیزاتی که به صورت دستی بر روی خودروها نصب شده‌اند، فاقد ارزش مادی هستند و معمولا در پروسه قیمت‌گذاری خودروهای هیوندای توسان فقط آپشن‌های فابریک خودرو بر روی قیمت آن‌ها تاثیرگذار است.

برای بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های تخصصی الوچک در خصوص کارشناسی خودرو در غرب تهران، کارشناسی خودرو در شرق تهران، کارشناسی خودرو در شمال تهران، کارشناسی خودرو در مرکز تهران و کارشناسی خودرو جنوب تهران می‌توانید با ما تماس حاصل بفرمایید.

نظرات
Captcha
مجید
0
0
👍👍👍👍👍🙏🙏🙏🙏
مهدی
0
1
ممنون از مطالب اموزندتون تو سربالایهای زندگی خیلی بهم کمک کرد خدا خیرتون بده خدا قوت یا علی