قیمت گذاری و کارشناسی رنو ساندرو در تهران

قیمت گذاری و کارشناسی رنو ساندرو در تهران

کارشناسی ساندرو استپ وی در محل

در واقع نسخه هاچ بک رنو ال 90 است. رنو ساندرو که به نوعی میوه برجام به شمار می‌رود و با همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شد. رنو ساندرو در دو تیپ دنده دستی و دنده اتوماتیک عرضه شد و یک مدل استپ وی هم دارد که از نظر فنی کاملا مشابه ساندرو اتوماتیک است. رنو ساندرو در بازارهای جهانی با برند داچیا عرضه می شود و در بازار ما تحت عنوان رنو تولید می شود. رنو ساندرو از نظر تجهیزات حرفی برای گفتن ندارد ولی از نظر کیفیت ساخت نسبت به خودروهایی همچون پژو 207i یا دانگ فنگ H30 Cross در رده بالاتری قرار دارد. استفاده از پیشرانه‌ی خوب ال ۹۰ در ساندرو باعث شده است این هاچبک همانند برادر بزرگ‌تر خود قابلیت‌های حرکتی خوبی داشته باشد. ساندرو دارای یک موتور 1600 سی سی است که حدود 100 اسب بخار تولید می‌کند. رنو ساندرو  موجود در بازار ایران مجهز به سیستم‌ها و سنسورهای مختلفی هستند که قبل از خرید حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند. الوچک با در نظر گرفتن طیف گسترده‌ای از تیپ‌ها و مدل‌های ساندرو  در کشور، اقدام به ارائه سرویس‌های تخصصی در خصوص کارشناسی تخصصی خودرو رنو ساندرو  کرده است تا خریداران این هاچ بک نیمه فرانسوی با اطمینان خاطر و با آگاهی کافی از وضعیت فنی و ظاهری خودرو بتوانند اتومبیل مد نظر خودشان را خریداری کنند.

تست دیاگ ساندرو با جدیدترین دستگاه‌های موجود

بررسی فنی در پروسه کارشناسی رنو ساندرو یک امر ضروری به حساب می‌آید. ECU یا همان کامپیوتر خودروهای ساندرو برخلاف تصورات عموم، شامل سنسورهای بسیار زیادی است. به همین دلیل سلامت سنسورهای ECU خودروهای ساندرو اولین و مهم‌ترین معیار قیمت گذاری بر روی این خودروها است. زمانی که کارشناس خودرو الوچک پورت دستگاه دیاگ خود را به OBD زیر فرمان ساندرو متصل می‌کند، اطلاعات تمام سنسورهای این خودرو را دریافت می‌کند. این اطلاعات به کارشناس خودرو اجازه می‌دهد که هم سلامت فنی خودرو را مورد بررسی قرار دهد و هم شاخص‌هایی مثل کارکرد واقعی اتومبیل را بدست بیارد. متاسفانه بسیاری از سودجویان و دلالان بازار خودرو با کم کردن کیلومتر شمار اتومبیل‌های رنو ساندرو، به نحوی سعی می‌کنند که خودرو را با قیمت بیشتری نسبت به ارزش واقعی بفروشند؛ به همین دلیل الوچک پیشنهاد می‌کند که قبل از خرید هر مدل از خودروهای ساندرو، حتما از کارشناس برای بررسی وضعیت کارکرد خودرو کمک بگیرید. متاسفانه ECU اتومبیل‌های ساندرو سنسور رکورد کیلومتر ندارند و کارشناس خودرو با بهره‌گیری از دانش تخصصی خود باید کارکرد تقریبی خودروهای ساندرو را بدست بیاورد. از طرفی با توجه به هزینه‌های بالای سرویس و تعویض قطعات خودروهای ساندرو، باید در نظر بگیریم که بررسی وضعیت فنی این خودروها یک شاخص بسیار مهم در ارزش‌گذاری آن‌ها است. اگر در پروسه تست دیاگ ساندرو خطایی منتشر شود، کارشناس وظیفه دارد آن را به خریدار و فروشنده این موضوع را اعلام کند. بسیاری از اررورهای اعلام شده از سوی دستگاه دیاگ، ممکن است باعث ایجاد هزینه‌های هنگفت تعمیرگاهی برای خریدار خودرو شوند.

کارشناسی ساندرو

بررسی وضعیت ظاهری و تست رنگ ساندرو

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خودروهای ساندرو، وضعیت سلامت بدنه و ظاهر آن‌ها است. هرگونه رنگ شدگی بدنه، آثار صافکاری، آفتاب سوختگی و خط و خش‌های عمیق، می‌تواند تاثیر منفی بر قیمت خودروهای ساندرو داشته باشد. تشخیص صافکاری و نقاشی مجدد بدنه خودرو با بهره‌گیری از دستگاه‌های تشخیص رنگ تخصصی انجام می‌شود. کارشناس خودرو الوچک با در نظر گرفتن وضعیت ظاهری بدنه خودرو مد نظر شما، تمام نقاط بدنه آن را با استفاده از دستگاه تشخیص رنگ مورد آنالیز قرار می‌دهد و گزارشی کامل از وضعیت سلامت ظاهری و بدنه خودرو به خریدار یا همان سفارش دهنده سرویس کارشناسی ارائه می‌دهد.

کارشناسی ساندرو

بررسی لوازم جانبی و آپشن‌های نصب شده بر روی رنو ساندرو

کامپیوتر یا همان ECU خودروهای ساندرو، پذیرای امکانات و سیستم‌های مختلفی است؛ از همین رو بسیاری از صاحبان خودروهای ساندرو اقدام به نصب کروز کنترل، مانیتور، دوربین عقب، سیستم‌های مولتی مدیا و... می‌کنند. در صورتی که فروشنده خودرو بخواهد این امکانات را همراه با خودرو بفروشد، سلامت وضعیت این لوازم جانبی و آپشن‌ها باید توسط متخصص و کارشناس خودرو مورد بررسی قرار گیرد. کارشناس خودرو الوچک قادر است با در نظر گرفتن وضعیت کارکرد تمام لوازم نصبی خودروهای رنو ساندرو، قیمت کلی آن‌ها را در یک بازه تقریبی برای خریدار مشخص کند.

نظرات
Captcha